کیروش: فوتبال خوبی بازی کردیم

کیروش: فوتبال خوبی بازی کردیم




 

 


کیروش: فوتبال خوبی بازی کردیم


تاریخ : شنبه ،
12 شهریور 1390

سرمربي تيم ملي ايران گفت: در گام اول مهم پيروزي بود که به دست آمد اما مهمتر از آن فوتبال خوبي بود که ارائه کرديم.


کارلوس کي‌روش پس از پيروزي 3 بر صفر ايران مقابل اندونزي در نشست مطبوعاتي گفت: در وهله اول به هواداران تبريک مي‌گويم که با حضور پرشورشان از تيم ملي حمايت کردند. از آنها تشکر مي‌کنم و مي‌خواهم در دو بازي بعدي هم اين حمايت را همچنان ادامه دهند. در وهله دوم پيروزي در اين بازي را به قاسم حدادي‌فر تقديم مي‌کنم. او تلاش کرد و مصدوم شد و اميدوارم زودتر به جمع ما بازگردد.

وي تأکيد کرد: در گام اول مهم پيروزي بود که به دست آمد اما مهمتر از آن فوتبال خوبي بود که ارائه کرديم. بازيکنان هماهنگي خوبي داشتند که بايد به آنها تبريک بگويم. ضمن اينکه اندونزي هم به ويژه در خط دفاع از تمرکز خوبي برخوردار بود.

کي‌روش تصريح کرد: آنها تلاش خود را مي‌کردند تا حدودي به دروازه ما نزديک شوند اما ديديد که در نيمه دوم حتي يک شانس هم نداشتند. در آن سو ما بايد در نيمه اول چند گل مي‌زديم اما خوش‌شانس نبوديم.

سرمربي تيم ملي يادآور شد: بازيکنان در بين دو نيمه خونسردي خود را حفظ کردند و ترسي را به دل راه ندادند و مشاهده کرديد که در نيمه دوم با ارائه يک بازي قدرتمندانه توانستيم به برتري برسيم.

وي با بيان اينکه از اين پس اندونزي را فراموش خواهم کرد، افزود: از حالا به بعد روي قطر تمرکز و فقط به اين تيم فکر مي‌کنم. فردا را به بازيکنان ريکاوري و استراحت مي‌دهم چرا که ذهن و پاي بازيکنان ما خسته است و نياز به استراحت دارند تا با آمادگي کافي به مصاف قطر بروند.

کي‌روش در پاسخ به اين سؤال که آيا از کادر فني فردي را براي آناليز بحرين و قطر فرستاده است، گفت: بله همين‌طور است. الان يک مربي خوب ما آنجاست و مي‌دانيم که اين بازي در نيمه اول هم صفر - صفر به پايان رسيد.

وي در مورد پايين بودن علت سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله در ضدحملات عنوان کرد: سرعت پايين بود چون اندونزيايي‌ها فضا را خيلي خوب مي‌بستند. بازيکنان ما به دنبال راه نفوذ بودند اما سرعت بازيکنان اندونزي در برگشت باعث شد سرعت انتقال توپ پايين بياييد.

به گزارش فارس، کي‌روش در ادامه اين نشست در مورد اينکه آيا تعويض‌هايي که انجام داد به خاطر حفظ پيروزي با نتيجه يک گل بود، گفت: اينطور نبود و برعکس مي‌خواستم خط هافبک را تقويت کنم و به هدفم رسيدم.

وي تأکيد کرد: مقابل قطر به دنبال يک هدف هستم که متفاوت از اين بازي است. عملکرد بازيکنان و انگيزه آنها نشان مي‌دهد فقط ميل به پيروزي دارند و با اين انگيزه هم مي‌توانيم قطر را هم شکست بدهيم. البته مي‌دانم قطر‌ي‌ها بازيکنان خوبي با مليت آرژانتيني و ساير کشورها دارند. اما من بازيکنان با انگيزه‌اي در اختيار دارم. در قطر يک هدف داريم که آن حمله و رسيدن به پيروزي است.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل